Thursday, July 16, 2009

.my attention...

Ptg td..aku g kdai gtar sbb member aku nk bli gtar..PEHEY(farhan) name aku pnggil member aku 2..die bli gtar bru owhh..bli gtar merah lg..akustik..bes gak la gtar die..aku nk bli amplifier untuk gtar aku ni..pas2 uncle kdai 2 ckp..ade offer..aku ckp la..tnggu bulan dpn la uncle..sbb duit pon da sengket da ni..pas2 die ckp ok..aku pon ok gak la..hahaha..bes gak la dok sembang dgn die..

aku tnye die..ade gtar akustik putih x..die ckp susah sket nk jumpe..pas2 aku ckp trus..klu ade uncle simpan untuk aku ni..pas2 tinggal nmbor fon aku kt die..die ckp nnt die call klu ade..bes gak la uncle ni..



________________________________________



pas2 ktorg g la kt kdai laen..sbb nk survey dlu yg mne lg bes untuk member aku ni..g kdai 1 lg..mate aku xlpas dri tgk gtar yg menarik perhatianku..ble aku tgk gtar ni..wahh!!..pas2 g dkat sket..aku ckp :


"aku akan bli gtar ni nnt"

korg nk tau gtar pe??..ni die gtar 2..


IBANEZ GAX30



sbb pe aku suke gtar ni??sbb..

..die putih..
..die brand ibanez..
..die suke putih..
..die style..
..die wat aku xleh tgk gtar laen..
..die cantik sgt..
..die comel giler..

hahaha..mcm ckp psal pompuan je..mmg la mcm 2..gtar aku ibarat prempuan aku..gf aku la..gf yg sentiasa menemani aku..

___________________________________


nnt ble aku ade duit..aku akn bli gtar ni..sbb gtar yg aku idamkn(ibanez RG350) 2 mhal sgt sbnrnye..jd aku amik langkah mudah..aku akn bli yg ni..tgk la camne nnt..mudah-mudahan xde org akn bli gtar 2 sblum aku..bnde yg aku nk..mest aku usahakan..hahaha..

smoga gtar ni jd milik aku!!!



sekian....

5 comments:

ezy eizyanie said...

insyaALLAH milik en apey++

Unknown said...

cntik r punk..nnt hani beli...

.::pUnK::. said...

cik ezy : insyaAllah...thanx..huhuh

hani : bli eh...pas2 bg kt punk..heheh

Anonymous said...

usaha dear bli gak gitar tu! haha.

.::pUnK::. said...

cik eiya : tgh kumpul duit la ni dear..hehehe