Tuesday, August 4, 2009

.daku menunggu..

cuti H1N1...


..daku menunggu seseorg untuk ketemu dgnku..
..sejak aku memberitahu dia, aku ingin menemuia..
..hati aku tidak tenang..
..aku ingtkn aku lama xblik rumah..
..dah sbulan aku xblik rumah..
..bila aku blik rumah..
..hati aku tenang untuk seketika..
..tapi bila aku trfikirkn bnda ini..
..aku kembali tidak tenang..
..adakah aku ni last resort bgnya??
..adakah dia ingin mengujiku??
..adakah aku patut menunggu??
..adakah aku patut menyerah kalah??
..tidak mengapalah..
..cukuplah sekadar satu msj untukku..
..hatiku msih tidak tenang..
..DIA tahu segalanya..
..dihatiku??
..dimindaku??
..tidak tidurku??




ok..dah la 2..sory la tuan puan..hatiku tidak tenang..mungkin ini boleh membuatkan aku tenang untuk seketika..

sekian..

6 comments:

ezy eizyanie said...

uiks~
menunggu sape hah???

Anonymous said...

dear, tak payah dah k.

.::pUnK::. said...

cik ezy n eiya : ..... *xtau nk jwb pe

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

tnggu si dia ke punk?kekeke..cm best je ni..jeng2..farah kot..haha...

Anonymous said...

kite akan terus menunggu kan dear? sbb....... ;p