Thursday, November 26, 2009

.until when??



sampai bile aku kne pkir prasaan org??
sdgkn org xpkir prasaan aku..


sampai bile aku wat keje untuk jage prasaan org??
sdgkn org xkn buat keje untuk prasaanku..

sampai bile aku kne jaga prasaan org waktu berckp??
sdgkn org berckp tnpa bertapis dgn aku..

sampai bile aku kne wat org laen happy??
sdgkn aku yg kne happykn diri sndri..

sampai bile aku kne mnunggu org??
sdgkn org xkn tunggu aku..

sampai bile aku kne mengalah untuk org??
sdgkn org hanya mengalah dgn aku kdg2 je..



owkeyh!!itulah diri aku..sampai bile??
aku sndri xleh jwb..





sekian..

9 comments:

Anonymous said...

Punk..ko ni ok jugak yep
mau jaga hati orang
tapi ko penah fikir tak kenapa orang buat kat ko macam tu?
mesti ada sebab kan?sama ada diri mereka atau diri ko yang ada xkena.
tapi kita mana boleh sepanjang masa nak jaga hati orang?penat la kalau mcm tu..ko penah dengar tak,kalau kita sembunyikan keburukan orang lain hari ini,nescaya Allah akan sembunyikan keaiban kita pada hari akhirat nanti..nasihat aku,ko sabar je lah..percaya pada hukum karma?sekarang ni Allah bayar CASH je..kat dunia pun dah kena..jadi,biar orang buat kat ko mcm tu janji ko tak balas balik pada orang lain dengan perbuatan yang sama.

.::pUnK::. said...

ok2...
kdg2 je pon klu aku blas blik..
hehehhe

Anonymous said...

punk! sampai bile awk nak trus cmni?

.::pUnK::. said...

entah la eiya..
sy mmg mcm ni...
huhu

polaris said...

Ko ni lbey kurg mcm ak r. Tp kalo pkir bek2, kdg2 mgkin diorg xtau yg kite ni buat shbis bek ngan diorg. Ak prnh bgtau psl bnd ni kt kwn ak n u know wat he said???

"It's a reflection of you!"
Agk kurg ajr r jwpn 2 tp mcm btul jek. myb ak jer yg rase ak da buat bek ngan kwn2 ak tp sbnrnye x.
ko rase???

.::pUnK::. said...

hahaha...
cane eh...
aku nk ckp pom xrti la polaris...
aku pon pnah tnye member aku..
'prasan x cane aku lyn korg(kwn2 aku)?'
die jwb..
'aku tau ko sygkn kwn2 ko,tp, ade ade jgk org yg xbrkwn mcm ko brkwn'
aku fham ayt die..
fham x??

Anonymous said...

maybe ko nie memg x penah fikir pasal perasaan orang ngan tulus kot sb 2 orang lain wat ko mcm 2

.::pUnK::. said...

a'ah..
btol jgk 2...
mmg salah aku kot..
kan3??
huhu

Anonymous said...

nk tau ke bkpe?

hint:
ingt x dlu mg wat gpe kat junior mg?