Wednesday, March 30, 2011

.there is it..

Assalamualaikum pembuka bicara..tujuan saya menaip post ini dengan sebelah tangan bukanlah kerana main-main saja..tapi cukup bersebab..sebab apa??tanyalah sendiri kepada tuan punya badan..

disini..saya ingin menaip sesuatu yang memberi banyak tanda tanya kepada diri saya..membuat saya tertunggu-tunggu akan jawapannya..bagi sesiapa yang faham akan post ini maka pahamlah dia..hmmm..


last time..
you asked for it..

but..

deep down in my heart..

i know that you never want it..

isnt it??

only you and Allah know the answer..

i am dying to know the answer..

can you tell me??

is my heart lie to me??

or my heart tell me the truth..

why cannot you just tell me??

you said that i am not matured yet..

i know that every single things that i do..

i am a little bit childish..

but my mind already matured..

i am not complaining..

if it is a good news for me..

then i am very happy..

if it is a bad news for me..

i will take it as a motivation for me..

that is it from me..






maaf dipinta kerana bahasa inggeris aku tidaklah sekemas mana..harap penaipan ini boleh melegakan sedikit sebanyak resah di hatiku ini..




sekian

No comments: