Saturday, December 25, 2010

.ehem-ehem..


sebenarnya mmg aku nk taip bende..tp mcm xmau lak..nk taip ke xnk eh??iskk..xyah la kot..haaa!!td aku ade terbaca blog someone la..die ckp..wlau die sdih ke gembira ke..bleh je nk menaip bende-bende yang gembira kat blog die..'blog aku suke hati aku la, xsuke b
leh ttup je'..mcm 2 la lbih kurang..hahaha..

mmg btol ape yang die bgtau sbnarnye..tp ble pkir baik-baik..ape sbenarnye tujuan kite taip blog ni??adakah untuk meluahkan sesuatu??atau untuk menipu pembaca??hmmm..kalau tanya mcm 2..konfem orang akan jawab = 'blog aku suke hati aku la'..klau aku pon konfem aku jwb mcm 2..xpun lbih lg..'yang ko sebok sgt apehal??xyah bace klu xsuke'..hahaha

sekarang ni ape tujuan aku taip blog ni??ape eh Muhammad Azfan??aku sndri pon xtau sbnrnye..aku start taip blog ni pon sbb ade someone sruh aku mnaip..katenye nnt tua-tua bleh bace blik n ingt balik ape yang trjadi..hehehe..btol jgk eh..aku dah lme buat blog ni..cume xmnaip je..mase-mase free mcm ni mmg syok la mnaip..daripd dok mnaip esaimen yang tah pape..baik aku mnaip bnde ni..hahaha..sory la lecturer-lecturer yang membaca blog ni..gurau je..esaimen yang lewat dihantar bukn disebabkn blog ye...

ok2..berbalik pd tujuan aku taip blog ni..aku rase aku taip post kali pon sbb aku da xtau nk wat ape dah..untuk isi mase bosan kot~hahaha..

korang lak ape tujuan taip blog??*kalau ade blog la*..




bile aku taip sesuatu..aku kne la amik feel die..bru best mnaip..xyah nk pkir isi-isi penting..taip je ikut kpale otak aku ni..bile aku sedih..aku taip psal sdih..ble aku hepi..aku taip psal hepi..sory la eh..nk kate xpandai mnipu 2 semua pndai mnipu..kat sni aku kadang-kadang mnipu la jgk..tp kbyakannye btol la..hehehe

nk taip pnjang-pnjang pon da mlas sbnarnye..kepada pembaca..thanx sbb bace blog aku eh..laen kali comment la sket..xla aku bosan sgt menaip blog ni..xtahu la ade org bace ke x..klu dah xde orang bace nk delete la jgk blog ni..hahaha..mrajok-mrajok..k lah..


sekian..

2 comments:

Anonymous said...

Jangan la delete blog..best tau ada blog..dapat luahkan perasaan tanpa fikir apa2 pun..sebab?'blog aku sukati aku la!'haha

.::pUnK::. said...

ok2...
tgk keadaan dlu..
rasenye xdelete kot..tp...
ntah la..tgk la cane nnt..
hahaha