Tuesday, December 21, 2010

.KL disember 2010..


untuk pengetahuan anda sekalian..aku dengan selamat pergi dan kembali dari KL(kuala lumpur) beberapa hari yang lepas(hari jumaat aku pergi)..yes..of coz la nk heboh..sbb aku bukan orang kaya macam korang..bile-bile mase je bleh g KL..aku ni anak orang kebanyakan je..ok la..emosi sikit eh..sory2..aku g KL bukan g saje-saje..bile orang tanye je aku cakap g KL saje-saje@jalan-jalan..tp hakikat sebenarnya mestilah ade tujuan..dan tujuan itu telah tercapai..cume perancangan xberapa tepat sikit..biase la..kita merancang tp Allah yang tentukan..ape tujuan aku g KL??nnt aku cite(xnk cite sebenarnya)..


sesampainye aku kat KL pukul 12 kot..xpun pukul 11..xingat dah..yang penting malam bukan siang..first thing aku g amik navigator dlu..
GPS..senang nak cari jalan..g amik dengan kawan aku kat bandar baru bangi..siap pasang ape sume..g cari makan..ehhhh..xingat..aku g KL dengan kawan aku la..name die Aliff..xingat lak nak bgtau tadi..ok..pas makan lepak-lepak jap..calling member-member yang ade..calling sebab nak cari tempat tido la..lastly xde gak..nampaknye tido tepi jalan la malam tu..lgpun calling pkul 3 4 pagi..memang la orang xangkat..kalau angkt pon tgh mengigau..tp xpe..aku dah biase tido dalam kereta..keretaku rumahku..tido jgak aku kat shell..bangun pagi-pagi g basuh muka..g mandi kat hentian rehat rawat..siap-siap kejap..mekap gincu bedak ape sume kena la pkai..


pas2 g la kt shoping mall..bli barang sikit..da
round 1 mall tapi mcm xde je bende nk bli..round lagi skali..dah jumpe pon!!ade gak bende yang aku nak..bende ape??xleh bagitau..sbb aku sekarang banyak berahsia..ini Muhammad Azfan..tidak semua benda diceritakan kepada orang lain..ada sesetengah benda hanya diri sendiri yang perlu tahu..orang lain akan dicetakan apabila dah terlalu berat kepala otak..dah penuh sangat barulah diceritakan..yang penting aku sedikit gembira sekarang..dapat jalan-jalan..dapat race kat jalan gua musang..dapat kenal-kenal jalan KL..dapat jumpa kawan-kawan..dapat macam-macam..bes oooooo..


dipendekkan cerita..bila balik kelantan..banyak lak kemalangan..mase g KL xde lak eksiden..ade aku tengok 4 biji kereta kemalangan kat jalan gua musang..teruk jugak kot..kereta
myvi 2 biji, proton persona n kancil..xleh berhenti tengok sbb polis suh jalan..depan sikit tengah-tengah dok syok race dengan kete mane ntah..ade lagi kemalangan..kali ni kete dengan motor lak..hancur moto 2..macam tin biskut kemek pon ade..pon xdapat berhenti sbb polis suh jalan..kepada yang berkaitan semoga kamu dicucuri rahmat..pas2 aku pon bawak la kete dengan penuh cermat..akhirnya sampai jugak kat KB dalam mase 5 jam lebih dari KL..disebabkan aku bawak kete dengan penuh cermat..rosak radio dalam kereta ni..tp xpe..pandu cermat jiwa selamat..pandu cermat ye..bukan pandu slow..kalau korang dok bawa kete slow..susahlah asyik nk kene potong je..


ok la..2 je aku nk kongsi kt sini..btw..KL klu xde tol kan bes..boleh la jalan-jalan sepuas-puas hati..disini aku ingin bagitau..aku dah lama bagitau orang-orang tertentu bahawa aku ingin ke KL..cume xtahu lagi bile..n aku dah pergi..


..bila aku serius cakap aku akan buat
..




p/s : gambar akan diupload kemudian..


sekian..

8 comments:

Anonymous said...

Baguh le dapat gi KL tanpa ibu bapa teman..

.::pUnK::. said...

errr...sudah beberapa kali gi KL tanpa ibu bapa teman..hehe

Anonymous said...

oh..pandai jaga diri kot..sebab tu ibu bapa bagi pergi..:)

.::pUnK::. said...

mmg la...umur dah bsar pnjang...
xkan la nk jaga diri sendiri pon xboleh..nk jaga anak dara orang cane nanti..*wink2*hahaha

Anonymous said...

oh..dh ada anak dara nak dijaga ea?bagus2..

.::pUnK::. said...

belum ada lagi...boleh la tolong carikan..hahaha

Izah said...

haha..sy pun masih mencari lagikan nak tolong cari utk orang..xpa..jgn risau..kita jaga diri kita baik2,nanti ada lah orang berkenan..

.::pUnK::. said...

harap-harap begitulah cik izah..huahuahua