Saturday, December 20, 2008

congratulations to her...

ptg ini pd pkul 7 lbih slpas mand aku mlihat ke henponku yg sdg di-charge. ade msj dri 'her' la. aku bke la. msj itu bertaip :

' punk.'her' bleh atah 3.5 '

betapa daku terkejut dan bersyukur mendpt berita itu. syukur kehadrat Ilahi kerana memberi 'her' result yg begitu indah. disini aku ingin menaip sesuatu untuk 'her' dan 'her' tahu siapakah 'her' itu......


Dear 'her', result kamu telah keluar arini n aku tumpang gumbira untuk kamu. result itu amatlah boleh dibanggakan. a very2 congratulations to u. 'her'....sesungguhnya aku amatlah jelos terhadap idupmu itu. semua yg kamu impikan semuanya kamu dpt. sebaliknya dgn aku. apa yg aku impikn bkn smuanya aku dpt. sejak kte knal smpai skrg, resultku xpernah melintasi resultmu. dgn result mu buat kali ini, boleh aku katakn kamu amatlah bijaksana orgnya. hidupmu disana pnuh dgn kesibukan tp kamu still bleh result yg bgitu mempersonakn. aku tidak tahu untuk memberi hadiah apakah kepadamu kali ini.tp aku akan ttap memberi 'hadiah' kpdamu seumur hidupku. insyaAllah. dan kamu tahu apekah 'hadiah' itu.

disini juga, aku ingin meminta maaf kpd mu krn tidak dpt 'membuat' result sprti resultmu sblum ini. tp insyaAllah result final exam aku ni akan lbih tnggi dri resultmu. doakn untukku.

Her..disini aku ingin meminta sesuatu darimu. aku ingin meminta 'keyakinan terhadap diri sendirimu'. kamu slalu tidak yakin dgn apa yg kamu usahakan. percayalah 'her', sesungguhnya apa yg kamu usahakn itu akan membuahkn hasil. jika kamu tidak mendapat apa yg kamu impikan, percayalah DIA merancangkan sesuatu yg lbih baik dri apa yg kamu usahakn itu.

sampai disini sje utusanku untukmu. tahniah yg tidak terhingga dariku untukmu. sekian.




CONGRATULATIONS!!!


3 comments:

Anonymous said...

wah.her pulok leni.
hebat! (:

thegame. said...

...aku tahu sape 'her' tu..
hohohoho..

bie said...

omg....
sweet gilos~
nak jd her tu eh...
xseko mu gini weh...