Tuesday, December 23, 2008

kepercayaan...


'kepercayaan' bg diriku adalah ibarat sesuatu bnde yg tidak ternilai. sesuatu kepercayaan itu jika diberi kepada seseorg maka org itu akan jd org yg kte percaya. tp biasenye kepercayaan itu susah untuk diberi kepada seseorg.

'kepercayaan'. mahal bnde ni. xde dijual kt kdai. susah nk dpt ni. bnde ni mcm limited editon. klu kepercayaan aku mmg susah aku nk bg kt org laen. sorry la. aku kedekut sket kepercayaan ni. tp ble aku da bg kepercayaan ini kpd seseorg, percayalah, dia bukan sembarangan org. org itu akan mempunyai nama dlm hidupku. dlm hidupku ini selama 18 thun hanya ade beberapa org yg aku bg kepercayaan ini. parents mmg dpt la kan. itu mmg konfem. org laen pon dpt kepercayaan aku ini. dan mereka ini mmg mempunyai nama dlm hidupku.

bg org laen, nk bg kepercayaan kpd aku ke xnk ke, aku xkesah. tp sebagusnya, xpayah la bg kepercayaan kpd aku. sbb aku je yg tau ape aku wat. korg xtau ape dlm ati aku kan?kecuali la klu aku bgtau korg. yg 2 kes laen. tp yg penting skrg, korg xpyh la nk bg aku kepercayaan.

kpd org yg bg aku kepercayaan ni, terima kasih lah berbanyak-banyak aku ucapkn. kepercayaan korg akanku jaga dengan baiknya. terima kasih kerana mempercayai aku. bukan semua org mempercayai aku. kan? sperti yg aku ckp la. kepercayaan ni susah nk bg kt org laen. nk2 bg kt org mcm aku.

tp. ble kte da bg kepercayaan kte kt seseorg, org 2 mmg special sket layanan kte kt die. klu org 2 nk pinjam duit ke, mmg kte bg la klu ade duit. tp klu kte pon kering nk idup segan nk mati xmau mmg la xbg.hahahha. bkn psal pinjam duit sje. mcm2 la. dlm sume hal maksud aku.


itu je la yg aku nk ckp sbnrnya. so, terima kasih la kpd sesiapa yg telah bg kepercayaan korg kt aku. tp kpd sesiapa yg tidak bg kepercayaan korg kt aku, xpe, aku xkesah. itu kepercayaan korg bkn kepercayaan aku. aku xde hak terhadapnya.kan?hahaha

sekian.....



No comments: