Tuesday, May 12, 2009

.kisah cintaku.


post ini aku ingin kongsikan dgn sesiapa yg sanggup membacanye..yer..klau tgk aku diluar korg xkn sangka aku akn taip post ini..aku xtau btol ke aku nk taip post kli ni..tp ble dah ade bnde yg membuat aku luka aku rase aku perlu luahkn..ckuplah aku simpan slame ini..biarlah korg nk ckp aku jiwang ke jambu ke ape ke..


cinta??bnde ni wujud ke??bg aku bnde ni wujud dan aku pernah merasainya..aku pernah mencintai dan aku xpasti sama ada aku pernah dicintai..klau pernah pon mungkin skjap sgt..for the first time aku cintakan seseorg itu lebih dri aku sygkn dri aku..aku sanggup buat ape sje dmi die..hrap2 die xkn bce post aku kli ni..

pada 070407..die tlah menerimaku..dan aku telah mencintai seseorg dan aku bljar untuk memberinya kebahagiaan dan segalanya..bila makin lme aku knal die..aku tau aku mkin syg die..tp dlm pd aku syg kt die..kami da brape kli clash..tp aku xpernah membenci die..tiap kli die meminta untuk menyambung smula hubungan aku sedia mnerimanya...hati keras aku berjaya die lembutkn..die berjaya ubah hidup aku..die beri aku impian dan harapan..aku pernah ckp kpdnye..salah 1 impianku adalah untuk kahwini die..and i really mean it..die juga pernah ckp..die hanya ingin kahwin dgn aku..dah bermcm2 janji kami ucapkan..

aku amat bhagia bersamanya sblum ni..aku anggap die mcm isteri aku..bila aku perlukn smgat aku akan minta ' i love u' darinye..aku xnk die sdih..aku nk die hidup dlm kebhagiaan, kegembiraan, dan ketenangan..aku sanggup buat ape saje untuk itu..

bila die dpt twaran ke UPM..aku dah merasakan kejauhannya driku..die kate die bz..its ok..aku bg die mse..aku bg die mase untuk die hidup dgn hidup die..sbb itu yg die minta..

pada hari dia pulang ke kelantan hatiku amat gembira skali..boleh jgk aku berjumpanya..aku sgt merinduinya..bila aku mnemuinya..aku perasan yg die sudah mula berubah..tp die msih berikan aku hrapan..aku amat menghargai harapannya..pada suatu hari aku membaca blognya..mata aku tertangkap pd 1 ayat..'cinta melankolikku..aku ade org yg syg aku dan aku syg org itu'..ayat ini..aku bertnyanknnye..siapakah org itu..die menyuruhku pkir sndri siapa..lastly..die ckp org itu ialah org laen..hatiku pd mse itu merasakan sprti dihiris dengan pisau yg amat tumpul skali..dihiris perlahan2..dihiris sehingga tiada yg tinggal wlau sdkitpun..

aku sungguh tidak mengerti apa yg dikehendakinya..dia berkata ' die tidak meminta perasaan itu'..dulu berkata laen..skrg berkata laen..btol la ape yg dikatakn org laen..hati mudah berubah..ini adalah kali pertama aku mengalami penyakit yg pling sakit yg aku hidapi..sakit hati..pedih..luka..semuanya ade..dicampur skali..

pernah aku berikan harapan pd diriku..mungkin org yg die syg 2 kwn baek die..dan die msih ingin kahwin dgn aku..tp bila aku meninjau dirinya..aku mula memikirkan yg die sudah ade org yg btol2 die syg..yg die syg lbih dri diriku..xmungkin die ingin kahwin dgnku lg..ape ertinya diriku pdnya..tiada berharga..hanya aku yg msih tergilakan ksih sygnya..

janji hanya tinggal janji..gmbr2ku dgn die hanya tinggal gmbr..memori indah hanya tinggal kenangan..btol la aku tidak lyk untuk dirinya..siapalah aku..tp aku mengerti..die bahagia dgn org baru yg die sygi..aku tidak akn skali-kali mengacaunya..aku tidak akn mengganggu hidupnya lg..biarlah begini..

disini..aku ingin meminta maaf untuk sgala kesalahanku kepada dirinya..aku akn ttap berpegang pd janjiku sblum ini tp aku tidak akn mengganggu hidupmu..biarlah aku menanggung luka ini slama ia msih luka..

aku selitkan lirik lagu ini untuk si dia.....



Sepi Sekuntum Mawar Merah
Ella

Berulang kali kumencuba
Memujuk hati
Lupakan semua
Kenangan...

Namun mimpi bertemu lagi
Di saat engkau
Tiada di sisi...

Ku berpegang pada janji
Tercipta ... antara kita dulu
Hilangmu tiada berganti
Biarlah ... begini

Ku belayar di lautan
Tidak bertepian
Sesekali disedarkan
Ombak yang mendatang
Aku seperti hilang
Punca arah dan ... tujuan

Aku puisikan namamu
Bersama rindu
Di dalam sendu ...



smoga dikau berbhagia disamping yg tersayang baby..


bertenanglah Muhammad Azfan..jgn menangis..kuatkan dirimu..

6 comments:

Anonymous said...

awk..sumpah sy nangis bc nie...
:'(
sy phm sgt prasaan awk, n awk tau knp.
be tough ok...

.::pUnK::. said...

hmmm...
ok...
jgn la nanges...
nnt sy pon nk nanges gak...
hehehhe

KiLauAn_BiNtAnG said...

be tough..
one day awk akn jmp org yg
lebih sygkn awk dr awk sygkn dy..
everything happens for a reason..
semoga awk sentiasa dlm keredhaanNYa..

.::pUnK::. said...

yes...
i hope so...
amin..

ezy eizyanie said...

okeh wak~
sabar taw~

.::pUnK::. said...

ok...
thanx ezy~..