Sunday, May 31, 2009

.things that i shouldn't know..

yeah..things that i shouldn't know..bnde yg xptut aku tau..bnde ape yg xptut aku tahu n amik tahu??bile aku menyampah dan srabut kpale..aku akn taip bnde mengarut ni..bnde yg aku xptut tahu :

1. bnde yg aku nk tahu tp die xnk bgtau..

ini la yg aku pling menyampah..bile aku nk amik tahu die xnk bgtau..'die' 2 umum la..xkesah la sape 'die' 2 kan..ok..untuk pengetahuan die..bukan sume bnde aku nk tahu..bukan semua bnde aku akan amik tahu..bukan sume bnde akan aku amik berat..bile aku nk tahu..maknanye aku amik berat..aku care psal bnde yg aku nk tahu 2..mule2 aku akan tnye apekah bnde itu..dan bile die xnk bgtau..aku xnk amik tau la..2 tndenye aku xbrape nk amik tahu atau mood aku xbrape nk elok..hahaha..pas2 bile aku tnye apekah bnde itu.die xnk bgtau..aku tnye lg apekah bnde itu..so..aku amat mengharapkan jwapannye..tp kalau die xnk bgtau bnde 2 ttap jd bnde yg xpatut aku tau..kan??

2. bnde yg aku dah menyampah..
bile member aku dtg bgtau aku psal bnde yg aku dah menyampah..konfem la aku xnk amik tau..korg bgtau la byk mne skali pon..cite la menarik mne pon..mmg aku akn dgr gune tlinge kanan and buang gune tlinge kiri..bnde yg aku menyampah ni xla byk sgt..bnde2 bertuah itu ialah:
1) perempuan.
2) kecurangan korg.
3) bnde yg wat korg berlagak sgt.

4) xde dah kot.
.perempuan..bile member lelaki aku dtg bgtau aku psal prempuan ini dan bla bla bla..aku akn menyampah..ntah..aku pon xtau nape..bile aku dah menyampah..aku xkn amik tahu la psal bnde ni..hahaha..wat berat otak aku je..kongkrengkongkeng..
.kecurangan korg??baek xyah bgtau la aku..aku akn ckp..'suke ati kamu lah..sume dah bsar'..hahaha..
.bnde yg korg berlagak sgt ni baik xyah bgtau aku..aku akn ckp 'f**k u!'

3. bnde yg mmg aku xnk amik tahu..
bnde yg mmg aku dah xnk amik tahu ni..baek korg simpan je la drpd bgtau aku..aku akn pandang tmpat laen and buat muke..buat muke xtau and mcm korg xwujud..bile aku wat mcm 2..bnde yg korg sampaikn kt aku 2 aku xnk tahu la..hahaha..tp amat jarang la aku nk wat mcm 2..sbb aku ni concern kot..klu kt kwn2 mmg concern gle babeng ah..klu kt awek..xtau la..xde awek..hahaha..boleh kate dlm 100 bnde yg korg sampaikn adela 0.5 bnde yg aku xnk tahu 2..jgn bimbang..wlaupun aku wat muke tp aku xmrhkn korg..


dah la..aku pon da pning da ni..ini aku taip bile aku nk tahu bnde yg aku xpatut tahu..ksimpulannye:

.bile aku ckp 'bnde ni xde kaitan dgn aku..wtper laa aku nk tau'.


mlas nk hias post ni..aku sedang pening kepala..harap maaf.

1 comment:

ezy eizyanie said...

sila buat~
sy da tag kamu~