Wednesday, May 6, 2009

.myself nowaday...

hurrmm..menarik nafas untuk menaip post kli ni..dah lame dah kot daku xmnaip..assignment aku xtaip tp jus click je..copy n paste..yeahh!!

ok la..berbalik ke tajuk..'myself nowaday'..

hidupku untuk waktu skrg..agak berterabur kot..pagi..bgun g klas tp xdgr lectrer mngajar..dok on9 je dlm klas..hahaha..bes idup mcm ni wlaupun aku rase agak bersalah dgn idupku ni..ble dah abis klas..wat aktiviti mngarut..jln2 ke tido ke..mase untuk rest la katekan..pkul 5.30 daku akn turun untuk bersukan..RUGBY..yeahh!!i like this sport..daku scara lansung dilantik menjadi stand off untuk Rugby Team B Institut Perguruan Guru Malaysia Kampus Kota Bharu..untuk pengetahuan tuan puan..stand off ni mcm kapten la..tp aku msih perlukan tunjuk ajar dri senior n seniorita yg berkaitan..keje aku untuk team rugby aku ni agak susah la..aku kne plan strategy..bg smangat untuk team aku untuk permainan yg 'cun' la katekan..team aku ni bru je 2 bulan kot..tp aku dah agak be
rbangga la sbb da bleh maen dgn btol..seterusnye kte tgk la semester dpn untuk frenly n tournament yg lg bes..bes ouhh!!!

untuk pengetahuan tuan puan..pada 30 Mac yg lpas daku dan kwn2 telah pergi meng'konvoi'kan diri ke Lata Belatan untuk berkhemah..ni cite bes..bertolak dlm pkul 10 @ 11 pg..motor 4 bijik dgn kreta sbijik..daku sperti biase..naik motor..yeehaaa~!!..jln sampai kuala besut dan rehat sekejap sambil menikmati ABC special..waahh!!lega rasenye ble dpt rhat skejap..lpas2 perjalanan disambung..sampai di bandar Jerteh..kami dah mula syak wasangka yg jln untuk ke Lata Belatan bukannye lalu kt dlm bndar..hahaha..tp dgn bantuan try and error..sampai la jgk kt Lata Belatan..sampai je kt sne..amik brg2 sume..cri tmpat bes sket..mandi!!!!!yeahhaaa!!..tp untuk pengetahuan tuan puan..kami dihalau dari sne sbb..xleh berkhemah rate2..pnas jgk la mse 2..sbb mse first dtg guard ckp bleh..tp xpe..alang2 da kuar dri hostel..kami berbincang untuk berkhemah kt Pantai Irama, Bachok..pkul 9 lbih bertolak dri Lata Belatan ke Pantai Irama..da xde tmpat nk berhenti..sampai kat sne dlm pkul 12 lbih kot..xpun pkul 1..bdan da ltih..angin lak laju..ape lg..psang khemah..wat unggun api..BBQ sket~hehehe..mkn2 n tido..bergilir-gilir la tido..ble da sdar 2 da pkul 8 lbih kot..da ade org dtg da..hahaha..malu2..balik~~

mcm 2 la citenye..byk lg cite aku nk share ni..cite g genting..kisah cintaku..byk lg lah..nnt la aku cite eh..


.Kuala Besut.


Muhammad Azfan

No comments: